Estrenem web i el videoclip amb 9SON

Estem d’estrena! El 24 de juliol vam presentar el portal web de l’entitat i el videoclip que hem realitzat conjuntament amb el grup de música 9SON.

L’acte, que es va celebrar al Centre Cívic Dalt La Vila, va tenir molt bona acollida. Vam comptar amb la participació dels nostres usuaris i usuàries, de les seves famílies, del personal voluntari de l’entitat, d’amics i amigues i d’una bona representació del grup de rumba. A més a més, van assistir-hi diverses personalitats polítiques, com són l’Il·lma. Sra. Dolors Sabaté, alcaldessa de Badalona, i en Francesc Ribot, cinquè tinent d’alcalde de Badalona i regidor de Badalona Justa i Inclusiva, que van deixar en evidència, un cop més, la seva proximitat i sensibilitat cap a la feina que realitzem vers les persones amb discapacitat.

En total més d’una cinquantena de persones van voler acompanyar-nos en una trobada que per nosaltres ha esdevingut molt especial. Aquest és el darrer acte que hem organitzat amb motiu del XV aniversari de l’entitat, per commemorar que ja fa 15 anys que vam iniciar les activitats de lleure inclusiu adreçades a les persones amb discapacitat intel·lectual. El servei va néixer arrel les peticions d’un grup de pares i mares que demandaven un servei alternatiu a les ofertes que existien a la ciutat de Badalona.

El fil conductor de l’acte el va marcar en Francesc Xavier Pedro, president de Marenostrum, que amb les seves emotives paraules ens va fer un recorregut per la feina d’aquests anys, en els quals el servei ha anat creixent i consolidant-se. Va agrair a les persones voluntàries que han col·laborat a fer-ho possible, que han estat moltes!, i va deixar en evidència la voluntat de continuar treballant pel lleure inclusiu, el foment de les capacitats i la inserció social de les persones participants dels tallers.

A més a més, va agrair la participació de totes les persones assistents a l’acte, així com també va disculpar les baixes que formen part d’aquest gran projecte. Per últim, va destacar la importància del naixement dels canals de comunicació de l’entitat, del seu portal web, del seu Facebook, Youtube i Flickr. Aquests esdevenen una porta oberta al món per donar a conèixer la feina que realitzem.

Després de mostrar la pàgina web i navegar per les seves diferents pestanyes, es va donar pas a presentar el videoclip i el seu making of que fa protagonistes a les persones que participen dels tallers del centre de lleure i que mostra les seves capacitats. El videoclip neix després d’un procés participatiu on s’ha escollit la cançó Corason, fil conductor de la història, se n’ha fet el guió, s’han preparat els materials, les coreografies i s’han fet diversos rodatges a espais emblemàtics de Badalona, com ara Can Boter, Dalt la Vila, la platja o el passeig marítim.

A les diferents sessions de gravació, també vam comptar amb la col·laboració de les famílies de les persones amb discapacitat, les voluntàries i voluntaris que fan possible el projecte, els components del grup de rumba 9SON i els amics i amigues que van participar-hi.

I per posar la cirera del pastís, vam gaudir d’uns balls a ritme de rumba, que va amenitzar el grup de música, i d’una mica de pica-pica, amb cava!, on vam continuar compartint i celebrant aquest retrobament.

Volem agrair la participació del grup 9SON, la cessió de la sala del Centre Cívic Dalt La Vila i la difusió de l’acte per part de Televisió de Badalona. En aquest link podeu veure el seu reportatge (a partir del minut 14).

….I a tots i totes vosaltres, gràcies per acompanyar-nos-hi!

Us deixem altres links que poden ser del vostre interès:

Comments are closed.