3 de decembre

Al 1992, l’Assemblea General de les Nacions Unides, va proclamar el dia 3 de desembre Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Posteriorment, l’Assemblea va fer una crida als estats membres perquè destaquessin la celebració del Dia, amb vista a fomentar una major integració a la societat de les persones amb discapacitats.

Al voltant d’un 15% de la població mundial, o mil milions de persones, viuen amb algun tipus de discapacitat. El Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat com a objectiu fomentar la seva integració en la societat i promoure la igualtat d’oportunitats.

Des Marenostrum ens sumem a aquesta celebració i seguim treballant per trencar les barreres socials que impedeixen la inclusió de totes les persones, independentment de les seves capacitats.

Comments are closed.